torsdag 8 mars 2012

ORANGE!


Här i vår lilla stad har det snöat hela natten och termometern visar minusgrader igen. 
Jag längtar efter att få ta på en tunnare jacka och kunna sitta på parkbänken en stund och känna hur solen värmer.




Orange är inte min färg. Men ibland kan man ändra sig, ju mer man ser det. Och plötsligt tycker man det har blivit snyggt. Lite så är det med färgen orange. 

En  snygg kombo med den orange jackan och dom blå skorna.




Trivs du inte med den orange färgen mot ditt ansikte, kan du ha ett par snygga byxor eller en fin accessoar i orange. Så får det nog bli för mig.


Bild 1 o 2 har jag lånat här, bild 3 har jag lånat från HM


En snygg kombination till det orange, som man ser mycket av är rött och rosa. 
Härliga färger i sommar.



Lovely torsdag!



3 kommentarer:

  1. Hm, har svårt med det där med färg. Fint på andra! Men den oranga väskan skulle funka för mig. Ursnyggt!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Instämmer helt, orange har varit otänkbart för mig tidigare. Men nu börjar jag faktiskt också att bli mer positivt inställd till orange! :) Speciellt väskan var urläcker! Härliga bilder!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint alltihopa. Du är så stilsäker. Tack för alla fina tips. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...