måndag 2 april 2012

ATT LÅTA SIG BLI INSPIRERAD!


Att bli inspirerad för mig betyder att en detalj i en bild eller en snygg jacka på bussen kan sätta fart på dom små grå. När jag ser en bild vill jag oftast inte ha helheten utan dom så detaljerna eller känslan som finns i bilden. Att få omvandla dom, så dom passar in i min smak.




Jag hoppas ni ska kunna göra detsamma med mina bilder här på bloggen. Att hitta något ni gillar och ta med det till er egen smak. Göra om det med er personlighet. Att det ska visa vem du är. Att plocka fram din kvinnlighet! 


Bild 1 har jag lånat här och bild 2 här.

Idag har jag stoppat in lite rosa/lila i bilderna. Det är en färg tillsammans med blått som jag har mycket av i min färgkarta. Men jag väljer gärna svart, sommar som vinter. Och den finns inte med i färgkartan. Sån är jag.
























Den svarta klänningen och mycket annat fint kan du hitta hos Wakakuu


Önskar er en skön start på påskveckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...