måndag 30 april 2012

VALBORG!


Idag har vi suttit en stund i solen och ätit årets första mjukglass. 







En klarblå himmel och vattnet som glittrar i solen. En härlig Valborg. Vi mötte många i kortärmat och shorts. Kanske lite tidigt för min del. Även om min kära kollega berättade att när hon var liten var det alltid kjol och knästrumpor oavsett väder när det var Valborg.




Tivolit på plats, då är det Valborg i vår lilla stad!


 Bilder Enkel Stil!



Jag har fått en Award från snälla Helena som jag ska försöka skicka vidare imorgon.

Hoppas ni varit duktiga och  köpt Majblomma till förmån för fattiga barn i Sverige. Bl a går pengarna till att hjälpa barn som behöver glasögon.

Nu önskar jag er en riktigt skön Valborg!






3 kommentarer:

  1. Åh, då hann ni före oss med uteglasspremiären! ;) Härlig stad och härligt vårväder. Jag ska absolut köpa Majblommor, så snart jag ser nån liten försäljare! Imorgon får det allt bli en glass i solen för oss också :) Ha en riktigt fin 1 maj! Kramar, M

    SvaraRadera
  2. Mmm, den där mjukglassen ser vansinnigt god ut och igår var det sannerligen glassväder. Rent ljuvligt och en skön påminnelse om vad som väntar runt hörnet.

    Ta hand om dig och njut av den fina vårsolen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vi som har varit på semester har ätir många glassar ute redan men här hemma ligger vi lite i lä.. Solen skiner så kanske idag:-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...