onsdag 23 maj 2012

SOMMARVIT SKJORTA!


Efter besöket hos frissan gick jag en runda och kika i butikerna på stadens stora köpcentrum. Jag vet, man ska vara ute när solen skiner. 



Idag kör vi vita skjortor i herrmodell. Hur snyggt som helst både till jeans och pennkjol hela sommaren. På bilden har tjejen den lite nonchalant nerstoppad i byxorna. Jag såg en tjej i en av butikerna som hade stoppat ner sin där bak. Vill du ha den utanpå dina shorts går det lika bra.




Känner du inte för att shoppa loss i det vackra vädret tycker jag du ska ta dig en titt i mannens garderob. Där hänga säkert ett antal vita skjortor. 
Saknar han den du lånat, säg att den ligger i tvätten.




Bild ett har jag lånat här och bild tre här.
Gillar du skjortan på den mellersta bilden finns den att köpa hos Tintinstyle.

Psst. Har ni sett dagens inlägg på Tintinstyles blogg!

 
Ha en skön torsdag!

3 kommentarer:

  1. Vit skjorta/blus är alltid snyggt o fräsch!
    =)

    SvaraRadera
  2. Ibland är det skönt att gå i affärer när det är vackert väder - det är ju ganska tomt och lugnt där då :) Jag var också en sväng på stan idag, köpte bl.a. lite sportkläder till unge herrn på Stadium och inte en kotte stod i kön. :) Såå fräscht med vita skjortor och herrmodellen är jättesnyggt på tjejer. Ha en fin torsdag! Kram

    SvaraRadera
  3. Fräscht! En vit skjorta har alltid funkat. Varför har jag ingen då? :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...