tisdag 1 maj 2012

STORT TACK!


Stort tack!




Min blogg har fått en Award från snälla Helena med bloggen 

Jag skulle gärna vilja ge alla fina bloggare en utmärkelse! 
Men jag har valt ut fem bloggar med mindre än 200 följare. Här kommer dom.





Lite fakta om awarden:

Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till bloggar med mindre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande.
  • Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
  • Skriva ner de fem bloggar man vill lämna awarden till, och låt dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
  • Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.
  • Det går lika bra att dela ut awarden till en utlänsk blogg eftersom en Award är internationell.






Kika in ni också låt er inspireras.

Kram och Tack!


2 kommentarer:

  1. Men å vilken överraskning, vad glad jag blir! Roligt att du gillar min blogg så du vill lyfta fram den på detta sätt. TACK!! Det värmer. Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Ååh, tack snälla rara du!! Vilken glädjande överraskning, jag blir både rörd och stolt. :) Det värmer massor. <3 Stor kram & ha en fortsatt fin kväll!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...