lördag 25 maj 2013

BADSÄSONG!


Nu är det bara några dagar kvar av maj månad. Så snart är det dax för årets första dopp.



Randig baddräkt-Seafolly/Zalando, Svart baddräkt med mönster Panos, Vit baddräkt-Sunflair/Näckrosen,
Randig bikini-Twilfit, Blå bikini-Panos, Tunika-Panos


Jag fick en fråga om badkläder för oss som inte har den perfekta figuren längre. Jag gjorde ett litet kollage som jag hoppas ska kunna inspirera till något nytt i badgarderoben. 
Enfärgat gör att man ser mindre ut när det gäller kläder, men när det gäller badkläder tycker jag att man kan fuska lite. Det finns många snygga badkläder i fina enkla mönster. En bikinibyxa som har rynkor över magen förvillar bort, likaså med baddräkten. Den får gärna ha rynkorna dragna snett över magen, då får man en snygg figur. 
Glöm inte att prova så bikinitoppen sitter bra. Tänk Bh.

När vi var i Spanien bodde vi bland dom spanska turisterna. Där bar alla kvinnorna snygga bikini eller baddräkter.  Olika varje dag. Matchade med en tunika, ett vackert armband eller ett par flipflop. Gärna en väska med några guldstänk på. Enkelt uppsatt hår och en vacker hållning. 
Alla kan känna sig vackra.

För dig som gillar dom fina blusarna från Fira (Spira), kika in på min instagram. Du hittar mig på instagram@enkelstil

Kram!



4 kommentarer:

  1. Tack för fin inspiration! Ska försöka känna mig som kvinnorna i spanien!
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Vilket bra inlägg, jag gillar när du tipsar. Jobbar du med sådana här frågor?
    Den bikinin på framsidan av tidningsbilden, kan den vara från Twilfit.. jag tror det. Såg den där och det finns ett linne till byxorna också. Det blev jag sugen på, när man inte känner för att visa magen alltid kanske.
    Jättefint kollage som alltid!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Ja, fina exemplar! Jag gillar den svart-gråa, inte helt överraskande :)

    SvaraRadera
  4. Åååå vad mycket snyggt det finns även om det är mitt värsta att gå in i provrummet o prova bikinis. Men dags att ta tag i det för snart väntar stranden hoppas jag. Ha en fortsatt mysig morsdag. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...