fredag 17 maj 2013

DAGENS KOLONIBESÖK!


Som ni vet så passar vi svägerskans fina koloni några veckor. Så när sommarvärmen kom till vår lilla stad idag passade jag och mannen på att äta kvällsmat i kolonin. Jag kunde inte låta bli att ta några bilder av allt det fina. Håll till godo.













Har ni sett dom fantastiska knopparna på pioneen.


Bilder Enkel Stil!


Imorgon händer det lite trevligheter hos oss. Det kommer säkert att dyka upp bilder på 
instagram. Du hittar mig som instagram@enkelstil. Hoppas du vill hänga med mig där.


Nu passar jag på att önska er en skön pingsthelg!


3 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Så vacker pion!
    Har hittat dig på Instagram nu oxå, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Vilken fin trädgård! Underbart med alla tulpaner som blommar just nu, njuter! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka jättefina bilder! Så kul att få ta hand om en så fin kolonilott!!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...