söndag 28 december 2014

DAGENS JEANSTIPS!




Hallå alla bloggisar. Hoppas ni har haft en lugn och skön jul. Här har vi firat jul med nära och kära och bloggen har fått vila några dagar. Men nu tänkte jag tipsa er om ett skönt jeansmärke.

Jag gillar inte när jeansen är låga i midjan, vill gärna att dom ska gå lite högre upp och sitta bra. Det är inte alltid så lätt att hitta. Men innan julhelgen sprang jag på ett märke som heter MAC. Jag valde ett par svarta med ena bakfickan pärlbeströdd. Sitter skönt och snygga både till vardags och fest. Jag köpte mina här
Men vill du handla på nätet kan du hitta dom här och här.


En lugn söndagskväll till er!



1 kommentar:

  1. Aldrig fel med tips på bra byxor, det är det värsta jag vet att inhandla!!! Alla kategorier, hittar aldrig några som passar mina lår och vader och ändå sitter snyggt.
    Ha en fin fortsättning på helgerna!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...