onsdag 31 december 2014

NYÅRSDRINK!





Ni är så många duktiga bloggare som fixar med tillbakablickar under året. Jag samlar mina bilder i en mapp som jag ibland tar fram och tittar på. En påminnelse om att vara lite mer i nuet och njuta av det man har för stunden.
Så istället för en tillbakablick bjuder jag på nyårsbubbel. Vill du göra den bubblande blodapelsindrinken hittar du receptet här.

Jag vill tacka alla som kikat in här under året. Som har läst och ibland skrivit en liten kommentar. Det värmer. Så det blir säkert några inlägg nästa år också. 
(Psst. Ni glömmer väl inte att vara lite extra snygg under ikväll).

Jag önskar er alla ett riktigt
Gott Nytt År!



3 kommentarer:

  1. Ett Gott Nytt År till dig!
    Och visst, jag har släpat med mig min svarta Michael Kors klänning trots att vi är på landet hos kompisar med lantbruk - är det nyår så är det! Här ska firas med god mat och skumpa:)

    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År ♡ ....

    SvaraRadera
  3. Banne mig glömde jag inte det vackra under... som vanligt... MEN det blev en superfin lång svart åtsittande klänning med en vacker scarf utanpå allt det tråkiga, haha :)

    Önskar dig ett riktigt fint nytt år!

    kramiz aka

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...