måndag 15 december 2014

TILL TOMTEN!



När tomten frågade vad jag önskade mig i julklapp kom jag bara på den vackra zebrakudden från Svensk Tenn. Men nu har listan blivit lite längre. Så nu hoppas jag att tomten kikar in på min blogg 
innan julafton.




En snygg klocka.




Något fint till öronen.
Sen är jag väldigt svag för snygga sjalar.




Sitter uppkrupen i soffan med en kopp kaffe och lyssnar på Weeping Willows jullåtar. Strax väntar sängen för några timmars vila innan det är dax att rulla till grannstaden för att jobba. 


Glöm inte att ta hand om varandra i julstressen!



2 kommentarer:

  1. Fina tips det där och min julklappslista blir allt längre ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Vackert ♡ ...
    Ta hand om dig/Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...