lördag 10 januari 2015

JULEN DANSAR UT!











Det stormar och regnar här i Skåneland. Men ibland måste man ge sig ut i alla fall. Jag ville ju byta ut våra julblommor. På vägen till blomsterbutiken blev det ett stopp hos Magasin 36. Nja, kanske inte direkt ett stopp. Snarare en omväg. Men mannen protesterade inte. Och kan ni tänka er att dom fina krukorna vi hade sett före jul nu stod där på ett bord i en vacker grå färg. Helt plötsligt hade mannen bestämt att vi skulle ha dom med oss hem. Jag tror att han var lite orolig att vi skulle behöva köra en runda till imorgon. Bara för min beslutsångest. Men dom kommer att bli jättefina med mina nyinköpta blommor. Ibland är det bra med en beslutsam man. : )


En underbar kväll mina vänner!



1 kommentar:

  1. Fin stjärna där i granen & sååå skoj att mannen din bestämde sig för krukorna hihi ♡ ...
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...