lördag 31 januari 2015

LINDEX 2015!





Har ni sett Lindex snygga vårkläder. Härlig inspirerande vår. 
Hoppas det blir en randig klänning kvar till mig.

Mannen löser melodikrysset med lite hjälp av mig. Men det vill han inte riktigt erkänna, hihi. (Men det var faktiskt jag som kunde Bryan Ferry). I em blir det ett litet besök i Landskrona för en fika med musikunderhållning. Men först en runda med dammtrasan.

(Vill ni ha lite tips på träningskläder kan du kika in  här.)


Ha en skön lördag!



5 kommentarer:

  1. Mycket snyggt som kommer nu!
    Du får beställa klänningen på nätet, tror de hade 30% på en vara just nu.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Lindex leverera, mycket snyggt som kommer till våren. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Har sett mycket snyggt som kommer på Lindex till våren. Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Supersnygg klänning, den vill jag också ha! Och tack för tipset på träningskläder, jag måste skaffa sådana, framför allt till utomhusträningen :)

    Många söndagskramizar aka

    SvaraRadera
  5. Snyggt ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...