tisdag 24 november 2015

ATT DONERA HÅRET!





Vår sköna böna hade bestämt sig för att klippa av sitt långa hår.
Och när flätan blev 30 cm gick det ju bra att donera det.




Det var en glad Johanna som ringde och kollad om vi sett 
bilderna hon skickat. När jag frågade om hon var nöjd 
kom svaret direkt.




Jag är jättenöjd, och om jag skulle ändra mig så växer ju håret ut igen. Nu ska jag skicka flätan och hoppas att någon annan får glädje av den.

Vill du göra samma sak som Johanna hittar du mer information
här eller här.


Glöm inte att ta hand om varandra nu när
 julstressen gör sig påmind!




3 kommentarer:

  1. Åh vilket hår, så fin fläta men hon är ju supersnygg i nya frisyren! Kram

    SvaraRadera
  2. Wooow vilken grej. Hon har ju helt rätt håret växer ut igen och jag tycker hon är jättesnygg i sin nya frisyr. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Det var TUFFT gjort!!! Och så himla snyggt det blev!! Riktigt lyckat resultat. Vilken superfin tjej ni har!

    Önskar dig en fin första advent!

    Kramiz aka

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...