söndag 1 november 2015

ORANGERIET!





Min gamla goa kollega jobbar numera med blommor.
Så igår beslöt vi oss för att köra till Orangeriet och se om dom hade några växter som kunde passa vid vår nya uteplats.




Vi passade på att äta lite lunch när vi nu ändå var här.
Jag kan lova att det var riktigt gott. Så nästa gång vi kommer hit får bli när dom kör jazz och grillkväll.






Det blev några fynd med hem från Orangeriet till trädgården.
Men det tar vi en annan dag. Hantverkarna är inte 
riktigt klara än.



Hoppas ni har det bra där ute. Här rullar dagarna på med en väldig fart. Jag skulle gjort inlägg i veckan. Men tiden har inte räckt till. Men jag lovar att det inlägget kommer senare.


Nu önskar jag er en skön kväll 
och en bra start på veckan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...