onsdag 16 december 2015

ETT VITT SKANSEN!






Så här vill jag att varje jul ska se ut. Som en dröm. Ja, jag vet att det bara är en dröm när man bor i ett murrigt och grått Skåneland. Men drömma kan man väl få göra ibland.














  






Vi hade turen att få uppleva en julmarknad på Skansen med ett tjockt lager vit snö och en klarblå himmel för ett par år sen. Jag kunde inte låta bli att visa några av bilderna som jag tog då för alla er som har lika lite snö som vi. 
Och så klart för alla er andra också.

I morgon blir det julmat tillsammans med kollegorna.


En skön dag till er!



4 kommentarer:

  1. Vilk härliga bilder. Jag längtar också efter snön men det ser tyvärr ut som vi får en grön jul... Kram

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder från fina Skansen. En julmarknad där i snö ger fin julkänsla. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Ja det hade varit fint med en vit jul/ Karin

    SvaraRadera
  4. Tassar in och önskar dig en riktigt God Jul. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...