torsdag 30 juni 2016

MILLESGÅRDEN!






Några bilder till från vår midsommarhelg i Stockholm som vi avslutade med ett besök på Millesgården. En miljö som var lika vacker som vädret. 










Fram till den 2 oktober kan du se utställningen
Josef Frank - Mönster - Möbler - Måleri på Millesgården.


Hur har ni det denna sena torsdag. Säkert många av er som arbetar sin sista dag imorgon innan semester och hoppas säkert på lite bättre väder. Jag kan säga att även om jag inte ska ha semester längtar jag ändå efter mera sol. Vi behöver inte mer regn på våra gräsfrön och jag vattnar gärna växterna varje kväll om det skulle behövas. Nu lite helglack på naglarna innan skönhetssömnen.


Kram till er alla!



3 kommentarer:

  1. Millesgården är en plats jag gärna åker till. Så vackert! Hoppas jag kommer upp till utställningen.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kommer säkert att gilla den. Kram

      Radera
  2. Det är en riktig liten oas! ��

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...