onsdag 16 november 2011

JULKÄNSLA!

Jag tycker det är lite tidigt att sätta in hyasinter och julpynta redan. Det vill jag gärna vänta med till några dagar före 1a advent. Men när man ser alla inspirerande julbilder på alla fina bloggar och i tidningar, börjar det klia i mina fingar. Så en runda till blomsteraffären i helgen får det bli. Det ska inhandlas grane till dörrkransen som ska hälsa våra julgäster välkomna.



Ljuvligt danskt julhem från Lantliv.



Julskyltning på NK i Stockholm förra julen.



Hit till Enkla ting vill jag åka till helgen.



Här hade jag gärna varit gäst!


Oj vad det blev mycket som skulle hända i helgen. Fest med kära kollegor, gåsamiddag med tjocka släkten, ett besök hos Enkla ting. Det fixar jag, helgen är ju låååång!


Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...