lördag 17 december 2011

RÖDA ÄPPLEN!


Idag har vi varit på stan och fixat med julklappar. Ett besök i den lilla inredningsbutiken
 Fridas hem gjorda att vår dörrkrans fick ett litet nytt utseenden. Jag bytte ut det röda bandet mot ett grovt snöre och stjärnstatusen utökandes med en fin zinkstjärna. Nu är jag mycket med nöjd med resultatet.






Det fick också bli lite fint på vår uteplats. Grane, röda äpplen och två silvriga julgranskulor fick samsas på mitt betongfat. Det blev så vackert när jag tände ljuset i lyktan. Nu väntar vi bara på pudersnön.






Bilder Enkel stil!


Nu ska jag vila mina fötter efter allt spring ut och in i alla butikerna i vår lilla stad.



Önskar er alla en fortsatt fin lördag!




1 kommentar:

  1. Vilken maffig krans! Och fint på uteplatsen - här kommer det när som helst mer snö, så tyvärr är det ingen vits att pynta ute..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...