onsdag 28 december 2011

VACKERT STOCKHOLMSHEM!


Man märker lite varstans att dom ljusa färgerna börjar göra sig påminda. Både i mode och inredningstidningarna syns dom våriga fina färgerna. Lika mycket som jag ville få julkänslan vill jag nu känna av våren. Jag får väl nöja mig med alla vackra reportage ett par månader till.







Ett vackert marockanskt brickbordet i mässing.




Detta vackra Stockholmshem hittade jag i Sköna Hem. Jag gillar det vita som man har mjukat upp med fina ljusa färger. 

Du kan kika in här om du vill läsa mer.

Nu håller vi snart kväll här. 

Sov gott!




1 kommentar:

  1. Såååå himla fint!!!! Skulle gärna plagga det mesta till mitt hem!!! Och så suuuupersnygga kläder i förra inlägget, gah...

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...