söndag 15 januari 2012

EN LUGN EFTERMIDDAG!


Tidigare idag blev det inköp av nya fräscha blommor till huset. Det kändes som att alla fönstren i huset skrek efter nya blommor, nu när våra julstjärnor gett upp. Men fint blev det. Det blev också en runda inom Åhlens, där jag hittade en vacker glasklocka till ett bra pris. Den ska få sin plats i vårt kök.
Nu har mannen gett sig iväg på sitt och jag satt mig ner med en eftermiddagskopp och min nya Femina så ser jag i ett utav reportagen precis samma glasklocka som den jag köpte. Hoppas den blir lika snygg hos oss. Ska försöka visa den senare i veckan. 







Bilder från Enkel Stil!



Nu får det bli en liten kopp till.


Fortsatt skön söndag!

Kram!









4 kommentarer:

  1. Härligt! Ha en fortsatt fin söndag:-) kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med fräscha blommor och ny bra tidning! :) Jag köpte också tulpaner idag. Ska bli spännande att se din nya glasklocka sedan, undrar om det är samma som jag har spanat på.. ;) Ha en fin kväll! Kram Madeleine

    SvaraRadera
  3. Åh, jag hade satsat på att köpa mig en bukett tulpaner idag jag också, det är ju faktiskt tulpanens dag. Men uj vilken slö helg det blev. Knappt varit utanför dörren!

    SvaraRadera
  4. fint med tulpaner, blev inspirerad.. nu måste jag springa och köpa det imorgon! :) kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...