lördag 14 januari 2012

SOLGULA DETALJER!


När solen skiner och julen är utstädad, kommer nästa fas. Att få förändra. Nya gardiner eller flytta runt alla möblerna i huset. Alla ideer blir så tydliga i det vackra vädret. Det är inte alltid det blir som man tänkt, men visst blir det oftast en liten förändring på vårkanten, kanske bara en liten detalj. 





Solgula vackra detaljer i hemmet!
(vackra färger tillsammans)





En vacker ring från Lite Kalabalik / Tintinstyle.
  




Fina fräscha blommor lyser upp hemma.

Bilderna har jag lånat här och här.


Fortsatt solig lördag!




6 kommentarer:

  1. Gult - min favoritfärg just nu!

    SvaraRadera
  2. Hej...du har något att hämta hos mig :D Du får göra som du vill med den men hoppas iaf att du blir glad! Stor kram

    SvaraRadera
  3. Upp piggande med gult men gillar det stora skåpet bakom stolen
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  4. fint! på den översta bilden har dem typ en hatt hylla som jag vill ha som tv bänk.

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder, vilken fin blogg du har! Håller verkligen med om att ljuset bidrar till att man fylls av inspiration.
    Jag råkade radera ditt inlägg i min blogg.:-(

    Kram Lifestyle by moi

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder särskilt den översta bilden! Ha en fin lördag! Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...