onsdag 6 juni 2012

HOTEL HANNE!



Det finns bilder som man aldrig vill sluta titta på. Dom vackra vita fladdrande gardinerna, vinrankorna, hela den underbara känslan som jag gillar. När ute och inne nästan flyter ihop.









Hanne lämnade Norge när hon var 18 och har sen dess bott på många vackra platser, när hon bestämde sig för att köpa det fallfärdiga huset utanför Rom. Utan att kunna ett ord italienska byggde hon upp detta vackra hus. Så smakfullt.




Jag lovar att visa interiörbilderna en annan dag. 
Bilderna har jag hittat på en Ikea blogg.


En skön nationaldag!


6 kommentarer:

  1. I love it! Just fladdrande gardiner, få ute och inne att gå ihop, lyktor och vinrankor! så fint!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Gud så underbart! Avundsjuk på Hanne:) tack för din fina kommentar hos mig. Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Ja det är verkligen härligt!! Just nu sitter jag i köket på ovanvåningen, balkongdörren står öppen och man hör några av grannaran småprata utanför. Härligt!

    SvaraRadera
  4. Mmm... där skulle man vilja vara! Underbara bilder och Italien är ju så härligt. :) Hoppas du haft en riktigt fin nationaldag. Kram Madeleine

    SvaraRadera
  5. Verkligen fina bilder! Man liksom känner den svala vinden vid gardinerna :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Wow, helt otroligt fint! Är det ett hotell alltså? Om så, släng på länken om du visar mer bilder - för här skulle jag gärna bo en natt :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...