tisdag 26 juni 2012

SOMMARKLÄNNINGAR!


Idag lovade vår trädgårdsmästare att det skulle bli sol till helgen. Han ha säkert lika rätt som meterologen. Så nu hoppas jag på sommar och passar på att visa några i min smak riktigt snygga sommarklänningar. Modeller som varar år efter år.






Denna bilden på vackra Audray Tautou är från filmfestivalen i Cannes när hon spelade mot Tom Hanks i Da Vince koden 2006. 
Hennes klänning är så fin.



Bild 1, bild 2 bild 3.




Nu håller vi tummarna för sommaren!




4 kommentarer:

  1. Snygga! Jag tänkte köpa några nya klänningar till sommaren men det kom av sig med regnet. Kanske dags att ge sig ut och leta om vädret vänder snart:) kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Superfina klänningar och vilka lääääääckra kläder från Lindex längre ner - vill ha!!!! Jaaaaaaaaaaaaa, nu önskar vi oss sommar!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Jag vill verkligen ha klänning, men som det är nu är det byxor tunika och tröja, strumpor vägrar jag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Underbara klänningar,speciellt den i mitten...vill bara ha...
    Kram Lisa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...