måndag 9 juli 2012

DET VAR SOMMAR!


Då passar jag på att visa några bilder från en underbar sommarsöndag.




Att få hänga ut tvätten på tork är en underbar lyx som jag vill njuta av ofta.




Nyplanterad Mårbacka.




En ensam Marguerite som sträcker sig mot solen.


Bilder Enkel Stil!

När goda vänner kommer på oplanerat besök.


Idag är det grått ute och det småregnar.  Jag vill ha många sköna sommardagar att se tillbaka på när höstmörkret kommer och tränger på. Hela dagen har dom pratat om allt vattnet i Småland. 
Vår Johanna hade lagt upp veckans väder från Spanien. Jag säger bara, skicka hit en bit av det gula klotet!





5 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder från dig! Här i Stockholm har solen skinit idag, så vi har legat och badat vid Tyresö strandbad! Träffade din dotter på Tintinstyle häromdagen!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra bilder du bjuder på! Så fint...
    Jag är glad att vi har lämnat Småland...om jag säger så...:)
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Håller med dig, kan vi inte få lite mer av solen från söder!
    Här i Småland har det varit blött och det fortsätter att regna...
    Men härliga bilder som man kan drömma sig bort till :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder,sommarfeeling får man!
    ha det bra..

    SvaraRadera
  5. That dessert looks amazing!!! want to visit, just so I can get a taste... :) oh, and also a walk in the garden would be great :) the flowers look beautiful...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...