onsdag 4 juli 2012

SNYGGT NYTT!






Igår lovade jag att visa shopen med allt snyggt. Här hittar du den. Massor med snyggt att låta sig bli inspirerad av.







Jag blir så glad när jag hittar kläder som är så här snygga och kvinnliga. Många av butikerna i vår lilla stad och många nätbutiker säljer samma kläder i samma färger till samma pris. Missförstå mig inte nu, jag gillar många av dom där kläderna. Men jag efterlyser lite bredare utbud. Det finns små guldkorn. Men dom får man leta efter.







Fungerar alla överföringar som dom ska från Spanien, har vår Johanna lovat att fixa ett snyggt kollage till imorgon. Så, nu håller vi tummarna!


En fin torsdag till Er alla!





1 kommentar:

  1. Ja visst är det kul att hitta något som inte är dussinvara och de ting du visar är bara huuuuuuuuuur snygga som helst!!!! Läckra skor!

    Ja det har varit strul på min blogg, det hela berodde på att jag hade länkat från bloggen Perlan. Men när jag tog bort länkningen dit råkade jag av misstag ta bort hela min blogglänklista, pust o stånk!!!! :)))

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...