lördag 18 augusti 2012

EN UNDERBAR SENSOMMARDAG!


Idag har vi haft en underbart vacker sensommardag här i vår lilla stad. Vi har suttit ute till 
sent ikväll. 
Jag vägrar säga att det är höst.







I vår trädgård står några gamla slitna trädgårdsmöbler  som skulle ha åkt till soptippen när vi köpte nya. Men istället fick dom en ny plats tillsvidare under våra rönnar. Nu har det trasiga och slitna bordet stått där hela sommaren. Och en som både vässar klor och vilar middag på bordet är vår katt. Jag tror att det kommer att få stå där nästa sommar också, om det håller ihop så länge.



Bilder Enkel Stil!



Idag har jag gjort sommarens bästa fynd. En snygg svart stickad tröja med kort ärm och ifyllt mönstrat sidentyg i ryggen från Boss Black. 70% på rean.


En fortsatt underbar kväll till alla fina!




5 kommentarer:

  1. Hääärliga bilder!! Det slitna bordet gör sig verkligen där under rönnen!!!! Vackert!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint! Men visst vill vi ha kvar sommaren ett tag till. Kram Victoria

    SvaraRadera
  3. Klart vi vill ha sommar ett tag till, även om det känns i luften att hösten är på väg! Nu är jag på väg och jag ska kolla lite åt dig med!!
    Ha en skön söndag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder du tar! Det är som värsta proffsfotografen, och jag förstår att Lovis trivs på bordet; det skulle jag också göra i din trädgård! <3 Kram Anna-Lena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...