måndag 8 oktober 2012

HEDVIG SHOWROOM!


Alla kvinnor kan klä sig vackert. 


Bilden har jag lånat här.


Hedvig är kvinnan bakom webbshopen Hedvig Showroom som öppnade våren 2011. Här kan du hitta kläder som lyfter fram din kvinnliga kropp oavsett om du är lång, kort, smal eller kurvig. 
Du hittar också en bra guide om hur du framhäver ditt allra vackraste jag.



Ikväll står det styktvätt på schemat hos oss, men inte längre än till klockan nio. Då bänkar jag mig nämligen framför Hustoppen på TV8, som ikväll ska besöka Pepparkakshuset i vackra Arild.


En skön måndagskväll!






4 kommentarer:

  1. Hustoppen verkar vara ett riktigt bra program. Såg det i förbifarten för någon dag sedan. Får bli att titta ikapp på play sedan.

    Lycka till med strykningen!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  2. Åhå, tack för tipset, måste in och checka detta:)))) Duktiga du som får undan strykhögen, min har väääääääääääääääxt sig jättehög, urk...

    Tusen tack för värmande kommentar hos mig:)

    Kraaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker kort frisyr. Och tack för länken, den guiden måste jag kolla in. Tack!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Tack för det tipset! Den guiden måste jag absolut titta på.
    Kram Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...