tisdag 13 november 2012

LINDEX/PROJECT RUNWAY!


Lindex har gjort ett samarbete med svenska Project Runway. Designern Naim Josefis outfit vann med dom här snygga klänningarna till stor och liten och finns nu att köpa på 





Bilderna har jag lånat här


Jag har själv inte sett så mycket av svenska Project runway som leds av snygga 
Sofi Fahrman. Men min kära kollega följer programmet, så tack vare henne kan jag dela med mig av detta till er idag. Jag fastnade för damklänningen som framhäver en kvinnans vackra figur. 
Här kan du kika in och läsa mer om Naim och minikollektionen.


En mysig kväll!











5 kommentarer:

  1. Jag började se det men sen har jag inte hunnit. Men den klänningen var ju läskigt snygg! Den vill jag ha!

    SvaraRadera
  2. Följer tyvärr inte heller programmet, men klänningen måste jag titta närmare på, tack för tipset. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Åååå, jag som både gillar Lindex och blått!!! Den där måste jag prova...
    Tack för tipset!

    /Jenny

    SvaraRadera
  4. Har inte heller sett programmet men är nyfiken:) Suuupersnygg klänning, kvinnlig och vacker!!!

    Och du, tuuuuuusen tack för din fina kommentar hos mig, vad glad jag blev:))

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Ja den är fin, men jag tror inte jag skulle passa i den. Kramkram Nilla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...