tisdag 27 november 2012

NY UNDERKLÄDESBUTIK!


Idag är det start för Pretty little Secrets.
 En ny Skandinavisk underklädesbutik online.




För att fira lanseringen av Pretty little Secrets tävlar vi nu ut en ljuvlig rosa satinkimono (värde 599 kr), en perfekt julklapp till dig eller din favorittjej!

Allt du behöver göra för att vara med och tävla är att:
1. Gilla vår Facebook-sida för att hålla koll på allt spännande som händer framöver!
2. Gilla eller dela tävlingsbilden så att även dina vänner får chansen att tävla!

En vinnare utses den 4/12, lycka till! ♥
Vill du se fler produkter? Kika in på: prettylittlesecrets.se


Här hittar du tips och råd om dina underkläder.



Nu ska jag försöka fixa med mina bilder till bloggen. Arkivet är fullt och jag måste ju göra något för att kunna dela med mig till er. Jag som är så tekniskt. Tur att jag har en snäll support att 
vända mig till.


Lycka till i tävlingen!





5 kommentarer:

  1. Spännande :-) klart jag vill vara med och tävla, gillat och delat :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Spännande! :) Jag gillar din passion för ritigt bra underkläder. Heja dig! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilken jääääättefin utlottning!! Självklart vill jag vara med! En suuuperfin kimono!!! Har gillat på FB och länkar från mig, deltar med två lotter och hoppas på tur!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Tjusig kimono! Och lyckos din dotter som fått din pälsväst ;)
    Hoppas att du får rätt på bilderna.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. En underbar tävling! Där vill ljag vara med. Länkar och gillar. :)

    Lycka till med bilderna! Det fixar du!

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...