torsdag 13 december 2012

13 DECEMBER!


Den 13 december och lucia.


Bilden lånad här.


Vi har ett dagis som granne. Jag njuter av det varje lucia, för då får jag en glimt av alla dessa underbara små lucior, stjärngossar, pepparkaksgubbar och ibland dyker en liten 
tomtenisse också upp. 
Jag minns när mina flickor var små. Dom kunde vara lucior i flera veckor. Vi fick byta batteri i ljusen några gånger innan det blev den 13 december.

Idag startar dagen med personalmöte och jag  missar alla dom små luciorna. Hoppas ni får njuta av ett vackert luciatåg.


En vacker luciadag!



2 kommentarer:

  1. Det blev lucia på SVT, helt ok, men hade gärna sett ett litet tåg live. Önskar dig en fin luciakväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker bild!!!! Jag har ätit jullunch på jobbet idag och haft lite lussefirande på minsta dotterns skola på kvällen:)))

    Stööööööööörsta kraaaaaaamen aka

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...