torsdag 27 december 2012

EN FRÅN DAGENS KÖPENHAMN!


En bild från dagens besök i ett gråmulet Köpehamn.


Bild Enkel Stil!


Även om vi var lite tveksamma till resan på morgon blev det en riktigt bra dag. Jag tror att vår J gjorde dagens bästa fynd. En snygg skinnjacka och ett linne från en provkollektion för en billig peng. Lunch på favoritrestaurangen och en gofika före hemfärden. En riktigt bra dag.

Jag fick en något mindre påse med mig hem från Illum Bolighus. Men jag är väldigt glad åt innehållet.


Hoppas ni oxå har haft en bra dag!



4 kommentarer:

  1. Vad mysigt! Jag fyndade också från illims och granit! Det blev julsaker på rea, som jag ska ha nästa år! Hoppas att vi kan åka över några timmar i morgon! Verkar så mysigt att gå och strosa där!
    Kram kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas ni får lite finare väder än det vi hade. Jag brukar passa på att köpa julklappsetiketter och band på julrean. Sånt brukar ju vara dyrt när man ska ha. Kram

      Radera
  2. åh det låter som alla åker till Köpenhamn ( eller iallafall fyra, fem bloggerskor ..*skrattar) är jättesugen på att ta en tripp ner jag också.

    Låter som ni är nöjda båda två och framför allt att ni gjort något tillsammans.Fint!

    önskar dig ett riktigt fin 2013 och tack för all inspiration detta år.
    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  3. O nyfiken blir jag vad som fanns i den lilla påsen....härligt med en dag i Köpenhamn. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...