fredag 4 januari 2013

NYTT I SOFFAN!


Men oj vad det gick fort till helg. Här kliar det lite i fingrarna att plocka undan julen. Några saker har packats undan men vår gran är så fin så den får stå kvar några dagar till och lysa upp i mörkret.


via tumblr


Jag tror att det blir några nya kuddar från HM till soffan. Den zebragula skulle göra sig i vår bruna skinnsoffa. Kanske blir det en snygg giraff eller zebra också. 
Lite snyggt i soffan piggar ju alltid upp.



Passar på att klicka hem den snygga tröja samtidigt.


En skön start på helgen!



4 kommentarer:

  1. Det där gav verkligen mer-smak:)) Härlig inspo som vanligt här inne hos dig!! Jag börjar också bli sugen att ta bort julen nu, det barrar...

    Önskar dig en fortsatt fin helg!

    Stöööööörsta kraaaaaamen aka

    SvaraRadera
  2. Tuffa kuddar!
    Här har julen plockats bort och jag vill ha nytt nytt nytt här hemma ;) men det får vänta...
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Jag gör som du - tar bort lite i taget av julen. Vår gran får också hänga med över helgen, det blir liksom så tomt och mörkt sedan..

    Kuddarna är jättefina! Kanske att jag behöver en kudde till... ;)

    KRAM och fin helg <3
    Madeleine

    SvaraRadera
  4. Håller också på och plockar bort, men granen får stå!
    Tuffa kuddar!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...