måndag 18 februari 2013

ODD MOLLYS EGOTRIP!


Odd Molly egotrip kort wrap cardigan.





 via


För några dagar sedan fick jag syn på denna snygging från Odd Molly när vi besökte stadens stora köpcentrum. Koftan finns i flera snygga färger.
Just den här färgen hittade jag hos MillaMi.


Jag blir så sugen på att sticka när jag ser alla duktiga o kreativa bloggare. Så här letas det garn i gömmorna. Tanken är att det ska bli en liten kofta. Jag får hålla mig till dom små storlekarna så inte tålamodet tar slut innan koftan är klar. 


En skön tisdag vänner!



3 kommentarer:

  1. Jag håller med! Denna kofta är superfin och jag suktar efter färg nu. Fin inspiration här som alltid. kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Gillade också koftan! Oranget kommer bli superfint till vår ochg sommar!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Spännande och fin liten kofta med olika mönster fram och bak! Koftor är min livräddare året runt, tjocka härliga på vintern och tunna nätta på sommaren. Vad roligt att du fått lust att sticka, du måste visa ditt alster när det är färdigt :) Tänk vad mycket man stickade förr, just till barnen...

    Kram Eva

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...