tisdag 2 april 2013

SOMMARTIDER!


Vad säger ni om lite nytt och snygg nu när vi ställt om klockan till sommartid.




Jag letade efter något nytt till min vårgarderob när jag hittade några snygga outfit hos Wakakuu som tilltalade mig.




Gillar kappan från Heartmade by Julie Fagerholt.  
Bara namnet på märket gör ju att man vill bära den. 



Det finns fler snygg outfits att inspireras av hos Wakakku.


Då startar vi en ny arbetsvecka efter fyra sköna lediga dagar. För min del en vecka som består av ett par möten och en resa till grannstaden. Och så klart att få träffa goa kollegorna igen.


Hoppas ni oxå får en bra start på kortveckan!




3 kommentarer:

  1. Härlig inspiration inför sommaren :)

    /S

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga kläder. Härlig inspiration. Jag följer dig nu. Hoppas du följer mig. Har du Instagram? Jag heter evalevabo där oxå samma som bloggen.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Jag behöver verkligen köpa lite vårkläder och tror nog att det blir en liten vända till stan i morgon. Får se om jag hittar något...

    Hoppas du haft en bra arbetsdag!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...