onsdag 29 januari 2014

TITTA NER!



Bild Enkel Stil!


Först hade jag inte tänkt vara med på veckans bloggutmaning. Det är mörk när jag kommer hem, så det blir inga bra bilder. Och mina sköna jodhpurs har jag ju redan visat. 
Men igår åkte jag med bussen hem från vår centralstation. Vi var många som väntade på bussar och tåg och dom flesta satt med nerböjda huvudet och tittade i sin telefon. När jag hittade den här gamla bilden på vår Emelie bland mina foto fick den bli veckans bidrag till Titta ner hos Tatjanis.
Här kan du se dom andra bidragen.

Nu får ni ha en skön onsdag!



15 kommentarer:

  1. Bra tolkning!
    Det är lite komiskt idag när man är på exempel en tågstation, alla tittar ner i sina telefoner. Själv klev jag av vid fel hållplats i morse pga det=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Titta ner måste ju vara det vanligaste man gör idag, fin tolkning. hade helt glömt bort att det var onsdg idag

    kram Kajsa

    SvaraRadera
  3. Fin tolkning. Det är verkligen många som tittar ner i dagens samhälle. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. hihihi! Kul och bra tolkning! Och så sant....det är ju så! Och jag är inte bättre själv.... :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  5. Det blir nog dagens bästa tolkning! Inte så ofta man ser ögonfärgen på folk idag, när alla sitter och tittar ner i sina mobiler.
    Fint foto också!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  6. Vilken kul bild! Ha en fin kväll.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. Bra tolkning och det är en vanlig syn tycker jag också att väldigt många har sina mobiler framme och sitter och grejar med dom. Man kan ju fundera på vad alla tittade på för några år sedan :) Kram Karin

    SvaraRadera
  8. Halloj!
    Riktigt bra tolkning, tyvärr är det så det ser ut överallt hela tiden nästan!
    Alla som stirrar på sina mobiler, tänk vad man missar mycket!!
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  9. Hehe, känner mig lite skyldig jag med ;) Man måste ju kolla in alla fina bloggar!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. En mycket aktuell tolkning av dagens utmaning! Vi är väl alla där ibland, men det gäller att sätta stopp emellanåt. Precis som med det jag gör just nu - sitter med datorn i knäet.

    Ha en fin kväll!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  11. Vilken suverän tolkning av att titta ner. Idag sitter de flesta o tittar ner när man väntar på något för tänk om man missar något.......Tack för fina ord hos mig de värmer. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  12. Ja tänk så det blivit... komiskt :-) fiffigt bidrag måste jag säga...
    Själv har jag en gång stukat foten riktigt illa på grund av att jag tittade ner på mobben...

    Ha dn fin kväll!!

    Kram - Tatjanis

    SvaraRadera
  13. Vilket påhittigt bidrag. Tyvärr är det väl så att vi ibland hellre spenderar tid med våra telefoner än söker nya kontakter. Tragiskt om man tänker efter. Men jag är även en av dem som sitter och väntar men telefonen i handen.

    Ha en fin dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  14. Ja, det blir mycket tittande ner nu för tiden. Tänk vad mycket man kan ha i sin handflata. En hel värld.

    SvaraRadera
  15. Det där med ljuset är besvärligt den här årstiden, tack och lov att det börjar bli ljusare.

    Vilken fin dotter du har och tack för din snälla kommentar.

    En fin helg till dej. // Lissen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...