onsdag 14 maj 2014

GULD O SVART!









Hit är det tänkt att vår Emelie ska flytta.
Ska man bo fint ska det såklart vara med guldkant.


Bild 1,2 Enkel Stil! iphone, 3 via


Tro nu inte att jag missade shoppingen när vi besöker huvudstaden. Inte alls.
Men jag vill tipsa om en liten restaurang som jag och mannen åt på. Den heter Spisa hos Helena och ligger på Scheelegatan, knappt 
10 minuters promenad från Centralen. En liten kvarterskrog som serverar god mat och rikligt tilltagna portioner. 
Ett råd är att boka bord.


Tyvärr har jag fått sätta på ordverifieringen pga av alla spam.
Lite trist. Men jag hoppas ni vill lämna en liten kommentar ändå.


Önskar er en fin torsdag!



2 kommentarer:

  1. Läcker fasad o en guldkant i vardagen vill man ju gärna ha. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Vad flott hon får bo. Jag har bara granskning på nu och det funkar faktiskt också, för att slippa spam. Ha en fin kväll! Kram Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...