lördag 28 juni 2014

PARAPLYER!!



Efter regn kommer solsken.




Har ni tänkt på det någon gång. Att när det regnar och är trist ute ser man bara svarta paraplyer uppfällda. Varför är det ingen som har en gul eller rosa som piggar upp lite i det trista vädret.
Jag älskar mitt muminparaply (i svart) från Lisbeth Dahl, som får uppskattande blickar och ibland tummen upp från någon förbipasserande. Fram med lite snyggare och färggladare 
paraplyer i grårusket.


Nu säger mannen att vi ska åka till staden och lämna in vinnarraden på tipset innan det utlovade regnvädret drar in. Bäst jag skyndar mig annars får jag kanske inte vara med och dela på vinsten. : ).




Önskar er alla en skön lördag!




1 kommentar:

  1. Här fullständigt vräker det ner, så jag stannar helst inne o myser. Har också lämnat in en lottorad håller tummen att vi vinner. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...