onsdag 6 maj 2015

START PÅ MAJ!



@enkelstil

Det var några dagar sen jag fixade med bloggen. Ibland räcker inte tiden till. Andra saker pockar på uppmärksamhet. 
Men jag hann lyssnade på en stylist på radion i helgen och hon pratade bl a om hur vi shoppar. Att köpa mindre mängd, och köpa det du tycker om. När jag var hemma hos mina föräldrar häromdagen var min mamma och rotade i garderoben. Där hittade vi blommiga blusar med puffärm, vita blusar med vackra spetsinfällningar. Kjolar med vidd och ett par snygga raka finbyxor med hög midja. Allt i finaste kvalité, precis det som stylisten pratade om. Man behöver inte alltid ha en påse med hem. Det går att fönstershoppa ibland.


Kram till er alla som hänger med här!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...