lördag 5 september 2015

BY MALENE BIRGER!




Blus, byxor, väska och skor här
Armband Moonlight Grapes här
En snygg jacka till hittar du här

 I torsdags var det tjejkväll i fina Ängelholm. Kvällsöppet och lite rabatter lockade ut många på stan. Idag har jag har satt ihop ett kollage med saker från ett av mina favoritmärke. En del av kläderna hittade jag i butikerna i torsdags. Blusen drog till sig min uppmärksamhet och det snygga armbandet hittade jag hos Fancy. Kängor som passar till outfiten hittar du på min 
instagram @enkel stil.


Här har det regnar precis hela dagen. Men en vända till loppisen hos Kajsa på Enkla Ting blev det. Några fynd åkte med hem. 
Nu ska det lagas lite god mat till mannen och mig.


Ni får ha en riktigt skön kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...