torsdag 22 oktober 2015

NU HAR JULEN KOMMIT!





Jag var på stadens fina köpcentrum efter jobbet idag. Skulle köpa en present när jag upptäckte att det var skyltat med advent i flera av butikerna. T.o.m några tomtar hade fått komma fram.
Så vad passar väl bättre att inspirera med idag än dom hyllade bilderna från Granit.






Tro nu inte att det är det enda juliga idag. Nej då, jag fick låna en tidning fylld med god julmat av min snälla kollega idag. Så jag har suttit uppkrupen i soffan ikväll och läst och längtat till jul.

Önskar er en skön start på helgen!


3 kommentarer:

  1. Jag kan inte låta bli att kolla in julsaker redan men det får vänta innan det kommer in hemma. Fina bilder från Granit. Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra stjärnor av trä! Sådär lagom juliga som jag gillar:)
    Tack för tipset! Lite tidigt håller jag med om, men handeln ska ju ha ut sitt och jag undrar jag om vi ändå inte börjar bli lite mer trögflörtade och tänker på vårt konsumerande ...

    Ha en fin helg!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  3. Längtar också efter julen och låter mig inspireras av alla härliga julbilder. Ha en mysig helg fina du. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...