torsdag 21 januari 2016

STÄDA I GARDEROBEN!





Jag blev just påmind om hur min garderob ser ut, 
när jag hittade dom här ljuvliga bilderna på Pinterest.
Tror jag  får ta ett tag i den i helgen.






Bilderna har jag lånat på Pinterest/Livet Hemma.



I morgon är det fredag, och det betyder fredagsfrulle med kollegorna. Och i helgen väntar lite trevligheter.
Jag hade minsann helt missat att det var kramens dag idag. Men det går väl att ta igen det imorgon och alla andra dagar också.


Krama varandra!



2 kommentarer:

  1. Ja en nystädad garderob känns skönt. har just fixat klart i våran. Kraam pia

    SvaraRadera
  2. Haha, inser att min garderob nog skulle behöva en total remake. ;) Hrm, jag tror att jag stänger dörren och låter det bli ett framtida projekt. ;)

    Ha en fin helg fylld med trevligheter!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...