fredag 22 juli 2016

SEMESTER!






Visst är det sommarfräscht. När mannen skulle ett ärende på stan idag hängde jag på och smet in och tittade på lite rea. Hittade ett par shorts till ett bra pris. Jag skulle gärna vilja ha en snygg kjol men hittar ingen i butikerna. Om jag hade jag varit lite kreativ och satt mig vid symaskinen så hade det fixat sig. Men, men först måste man ju leta upp ett snyggt tyg.

Såg att det varit många nya besökare på bloggen. Ni är alla så välkomna. Det tack vare Helena som jag mötte hos Enkla Ting igår. Lite som med en Triss lott. Plötsligt bara händer det. Tror att vi blev lika förvånade båda två. Och av vår selfi att döma behöver jag följa vår Emelies råd, att träna på att stå framför kameran. Vi får se hur det går med det. 

I morgon blir det nya äventyr med vänner.


Njut av varje dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...