tisdag 29 november 2016

Malmö Saluhall






Förra helgen var vi bjudna på 5 årskalas i Malmö. Vi bestämde oss för att stanna och käka lunch på nya Malmö Saluhall innan kalaset. Jag hade sett på Instagram att det skulle vara över förväntan. Sagt och gjort. Vi packade in oss i bilen och styrde mot grannstaden.





Hittade Olsson & Gerthels fina lilla butik mitt bland bullar och ost.







Hur har ni det i adventsstöket. Det var länge sen jag var här på bloggen och fixade. Jag har inte haft någon direkt lust. Så som det kan bli ibland när vardagen inte blir riktigt vad man tänkt sig.
Men jag hoppas att det ska komma lite ny inspiration. Jag kikar in hos er ibland. Jag läser gärna och beundras av all er energi. Alla ord ni delar med oss om stort och smått.

Så var det, det där med Malmö Saluhall. Nytt, snyggt, god mat men något mindre än jag tänkt mig. Kanske var det min förväntan efter att ha sett inlägget på Instagram. Men så har vi också en mysig saluhall som är svår att konkurrera med på närmre håll som jag gärna besöker. Ni vet, Saluhallen i Höganäs. Magasin 36.



Skön tisdag mina vänner!





1 kommentar:

  1. men vad skoj och mysigt att malmö fått en ny saluhall! :)

    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...