tisdag 10 januari 2017

Dansa ut julen



Hittade den här smarta förvaringen till julgranspyntet.
Nu kanske man slipper leta julpynt på botten i lådan nästa jul.




Jag har lånat bilden (med godkännande) hos Nordic-fengshui
Mycket fint på deras instagram.





Nu har vi städat ut julen och lite nya färska blommor har 
flyttat in. Pepparkakorna är uppätna och glöggen uppdrucken.
Nu är det bara att se fram emot ljusare tider.




Jag har funderat över det här med bloggen. Ibland blir det långt mellan inläggen, väldigt långt. Men ibland saknar jag att fixa med den. Så jag tänkte ge den en ny chans. Så under veckan tänkte jag bjuda på lite snyggt i min smak till vårgarderoben.

Jag vill tacka alla som troget varit här och kikat in på bloggen. 
Hoppas ni vill hänga med ett tag till.

Kram till er alla!
Anita






1 kommentar:

  1. skönt att bli av med julen, nu förbereder vi oss för en fantastik vår!! :))

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...