onsdag 8 mars 2017

Kjol



via pinterest


Idag har jag varit på en liten shoppingrunda på stadens stora köpcentrum. Så bra det nu går att vara på en liten shoppingrunda. Mycket nytt och snyggt fanns i butikerna men också mycket som jag hade på mig strax efter jag slutat skolan. Det känns inte som att jag vill bära det en gång till. Men några saker som jag gillade då och som jag fortfarande tycker är snyggt är blusen med en liten volang längs knappslån, ett par slitna jeans och sköna sneakers. Det andra är kjolen med "tantlängd" och en enkel t-shirt eller en tjockare tröja till. Tänk vad modet svänger snabbt. Tycker inte det var länge sen jag slutade skolan. (hihi) Har ni hunnit snegla något på vårmodet än?


Nu håller jag kväll från min lediga shoppingdag.
Imorgon är det jobb som vanligt.

En skön kväll till er alla!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...