onsdag 10 maj 2017

Att önska sig värme







Just nu regnar det ett finns vårregn, något potatisen säkert är mycket nöjda med. Men...jag vill ha sol och värme. Skönt vårväder istället för detta ruggiga och kalla som det är just nu. Jag som städar garderoben och säljer på Tradera för att kunna hänga in något nytt vårplagg i garderoben. Gillar det där med Tradera, både att sälja och ibland köpa något nytt. Det som jag av olika anledningar tröttnat på är det någon annan som blir glad åt. Vill du kika in på Mitt Tradera hittar du det här eller så klickar du på bilden till höger.





Ett par nya sköna skor ska jag investera i eller kanske två. Skulle så gärna vilja ha ett par från Swedish hasbeens. Tycker dom är lika snygga till byxor som till klänning.


 Bilder @Enkel Stil!


Sen var det den där trädgården som aldrig blir färdig. Vi har sågat ner några förväxta buskar och nytt ska planteras. Så just nu läser jag all lektyr som har med trädgård att göra. Och det finns en tanke om hur det ska se ut.



En skön vårkväll mina vänner!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...