måndag 9 januari 2012

TACK SNÄLLA!


Tack snälla!



Idag kom en glad överraskning. Min lilla blogg har fått en fin Award.




Den snälla givaren är Madeleine som driver fina bloggen Två Trappor och jag har hittat ny fin inspiration. 

Lite fakta om awarden:

Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till bloggar med mindre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande.
  • Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
  • Skriva ner de fem bloggar man vill lämna awarden till, och låt dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
  • Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.





Jag vill gärna skicka min Liebster Blog vidare till några av dom fina bloggar där jag hittar inspiration.






Kika in ni också och låt er inspireras.

Kram och Tack!




8 kommentarer:

  1. Roligt att du blev glad! :) Lycka till med bloggandet, jag kommer med glädje att följa Enkel Stil! Kram, Madeleine

    SvaraRadera
  2. Åh en award! Jag tackar :) Ska försöka ta den vidare inom kort!

    SvaraRadera
  3. Tack sötaste Anita! Jag ska absolut föra detta vidare!!!

    Tack tack

    Kram Charlotte/Blackbird

    SvaraRadera
  4. Tack rara, rara du!! Och grattis till din, den förtjänar du!

    SvaraRadera
  5. Åååååh så himla kul!!! Stooooort tack!! Och jag är ju inte förvånad att du fick en award eftersom din blogg är sååå inspirerande!!!Grattis grattis!!!

    kraaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Grattis! Grattis! Det är du verkligen värd, du har en jättemysig sida! Kram Anna-Lena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...