måndag 25 juni 2012

HÖSTFEELING FRÅN LINDEX!


Vart tog den efterlängtade underbara sommaren vägen? Sitter här i soffan och slötittar på filmen A lot like love. Utanför fönstret blåser det och regnar som om det var mitt i oktober månad. Inte för att det är något fel på oktober, men det känns lite för tidigt.
 Jag som hade tänkt visa lite snygga badkläder här idag. Men det känns mycket mera rätt med lite fina outfits från Lindex höstfeeling.













När jag var och köpte mina fina skor häromdagen sa expediten att det kommer mycket spetsiga skor till hösten. Passa på att fynda ett par eller två snygga pumps på rean!



En underbar tisdag med eller utan regn!




4 kommentarer:

  1. Snyggt! Skulle lätt kunna klä mig så där i morgon, jag är så frusen av mig. Inga sommarkläder i det här vädret för mig inte! Men tittar solen fram så...

    SvaraRadera
  2. Oj, vad mycket snyggt! Ja, det känns faktiskt helt rätt att spana in höstkläder just nu :) Hoppas värmen återvänder snart, vill gärna se dina tips på badkläder också :) Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen dessa byxor från Lindex. måste spanas in:) kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Efter en vecka på Gotland med strålande solsken och värme alla dagar utom en var det tydligtatt semestern var slut då vi rullade av färjan i Oskarshamn och möttes av ett hällregn. ;) Men idag har vi faktiskt haft uppehåll och en sol som har tittat fram. Det skänker hopp! :)

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...