måndag 20 augusti 2012

DALLAS!





Hur många av oss har inte suttit klistrade vid TV -apparaterna för att titta på Dallas under 
80- talet. Den enda serien där man avlider efter en olycka och återkommer i duschen en säsong senare (eller något åt det hållet). Det ryktas att Pamelas roll inte är inskriven i manuset. Så vem vet när hon kommer att dyka upp.
Klocka nio ikväll kära vänner, sitter jag i soffan med Sue Ellen och dom andra i Dallas.

I morgon hoppas jag att det blir lite snygga kläder här på bloggen.


En skön Dallaskväll!




6 kommentarer:

  1. Jodå jag följde det troget på 80-talet men jag kommer inte se serien nu (nån gång kanske...)! Här kollar vi på fotboll istället :)
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hej igen, nu var det längesen jag var här! Så många fina inlägg och härliga bilder, du verkar ha haft en mysig sommar! Spanien vill jag åka till, så vackert i Malaga :) Jodå, vilken nostalgi med Dallas! Kul att se dem men lite förutsägbart med samma konflikter, maktspel och manipulationer som förut :-) Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram kram, Madeleine

    SvaraRadera
  3. Klart man tittade på Dallas! Missade premiären ikväll men får hoppas den går i repris!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Ja, det är helt otroligt att den gamla serien har kommit tillbaka. Tyvärr missade jag det, hade varit roligt att se vad de gjort ;)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  5. Villken fin blogg du har!

    Mannen och jag tittade på Dallas igår. Det går ju liksom inte att låta bli. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera
  6. Hihi, ja vem minns inte Dallas då det begav sig:))) Jag har tänkt kika på de nya programmen, men vi är många som slåss om fjärrkontrollen så vi får väl se hur det går, fniss.

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...