onsdag 4 mars 2015

WALK IN..!





Tyvärr har jag inte utrymme till en walk in closet. Men om jag hade haft kunde den varit lika snygg i all sin enkelhet precis som bilden.
Jag lyssnade på radion här om dagen då man pratade om kläder och shopping. Att man önskade att vi shoppade med kvalitet, inte kvantitet. Det betydde inte att man skulle köpa dom dyra märken utan att köpa dom kläderna som man verkligen ville ha. För visst är det så, att man ser inte kläderna när det blir för trångt i garderoben.
Kanske dax att vårstäda i garderoben nu när vårsolen kommer fram.


En solig torsdag till er alla!
(det har meteorologen lovat)





2 kommentarer:

  1. Så snygg Walk in closet skulle jag också gärna vilja ha. Kramis Suss

    SvaraRadera
  2. Den hamnade direkt i Pinterest som alla chanel pics haha:) hoppas ni har lika vårsoligt som oss här i GBG, nu ser man hopp efter mörker.

    Vill du se ett UNDERBART tornhus kan du kika in min blogg:)

    ha en härlig helg

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...